072-372-6571

טופס יצירת קשר

    072-372-6571

    תלמידים ממליצים

    ציטוטים אלו נכתבו על ידי תלמידים במסגרת משוב שנערך בסוף קורס פסיכומטרי ב'סטודנט':

    רעות ס': לאחר שני קורסים בחברה אחרת… אני רוצה להגיד שהקורס נהדר! אני מרגישה ששיטת העבודה של סטודנט טובה וברורה יותר. גיא מקסים.. הוא תמיד עם אצבע על הדופק, עוקב אחרי התלמידים ולא מרפה! הוא סופר מקצועי, מעביר את החומר בצורה הטובה ביותר לכל התלמידים וגם כאשר משהו לא ברור הוא דואג שנבין אותו.

    הדס ע': נועה, היא אחת המורות הכי טובות שהיו לי, לא רק לפסיכומטרי. בחורה מבריקה, סימפטית, אחראית, אכפתית ומלמדת פשוט מעולה!!!

    שירן ב': כבר המלצתי לשתי חברות שהתחילו ללמוד ממש עכשיו למועד אפריל. אני יודעת שקיבלתי את הקורס הטוב ביותר! יש לי חברות שלמדו במכונים אחרים ואין מקום להשוואה. המורה דואג להעביר את החומר, וכאשר נתקלתי בקשיים בפתרון שאלות בשיעורי הבית, או בכיתה, תמיד היה מענה, גם כשלא הלכתי לגיא עם שאלות הוא תמיד שאל אם יש משהו שלא מובן לי, וזה בהחלט ראוי להערכה.

    דניאלה ש': אני שמחה מאוד שהמכון הזה קיים. אין שום סיבה בעולם לשלם מחירים כל כך מופקעים לקורס פסיכומטרי. שגיב מדריך מלך!!! מסביר בצורה ברורה ולא ממשיך עד שכולם מבינים. אם יש כמה דרכים לפתרון שאלה הוא יציג את כל הדרכים, שולט בצורה מוחלטת בחומר ומבין מה עומד מאחורי כל שאלה. אני מעריצה את יכולת החשיבה שלו בפתרון שאלות. שגיב תמיד היה זמין לשאלות או אפילו סתם לשיחות של עידוד מוטיבציה. לשמחתי יש לו ידע רחב בפסיכולוגיה, לכן הוא הצליח להבין את התחושות שלי וידע בדיוק מה להגיד כדי להצליח לשפר את מצב הרוח שלי.

     שירן ש': הקורס שמכין למבחן הפסיכומטרי ברמה הטובה ביותר! במיוחד אצל יואב!!!! 🙂 הוא מעביר את החומר בצורה ממש טובה וברורה ובנוסף משלב גם סיפורים מצחיקים שזה גורם ללמוד בכיף ועם זאת גם להבין טוב יותר.
    לא נתקלתי אצלו שמישהו שואל שאלה שלא ברורה לו ויואב עובר הלאה בלי להסביר. 

    מור ב': לדעתי יותם הפך את הקורס לאחד הקורסים היותר מעניינים ומועילים לתלמיד במסגרת הלימודים לפסיכומטרי. יותם עזר לתלמידים מעבר למצופה גם במישור של הלימודים וגם במישור של ניהול הזמן נכון, הוא מורה לחיים מעבר לזה שהוא מורה לפסיכומטרי.

    רחל מ': קורס טוב מאוד. אבל באמת הדבר המשמעותי הוא המורה. והמורה שלנו מאיה פשוט מעולה!!!!!!!!!!!!!!

    איה ש': תומר מלך …. מורה מצוין… מעביר את החומר בצורה הכי חלקה שניתן להעביר חומר לימודי… !

    תומר ג': המורה שלנו ליאור תוווותתתתתתתחחחח.
    רואים שהוא ממש חי ונושם פסיכומטרי.
    הוא העביר את מערכי השיעור בצורה ממש טובה לדעתי תוך כדי שהוא מקפיד שנבין כל דבר. כמעט כל נוסחה וכל דבר הוא הסביר או הוכיח לנו. המורה גרם לי באיזשהו מקום ליהנות מהלימודים ולהתייחס אל הפסיכומטרי כאל כיף!! לא האמנתי שדבר כזה אפשרי עד שהתחלתי ללמוד בסטודנט. אני מאוד מעריך את כל העבודה הקשה ומה שאתם עושים כדי לקדם אוכלוסיות חלשות ולהראות שיש עוד אפשרות במקום כל הקורסים של החברות המסחריות הגדולות, חלופה שפויה וטובה ללימודי פסיכומטרי.

    רונית ס': מעבר לזה שהשיעורים מועברים בצורה מקצועית וטובה, המורה טל מעבירה את השיעור באופן בלתי נשכח בכך שהיא מביאה כל מיני סיפורים העוזרים לזכור את שיטות הלימוד. ומעבר לזה היא ממש חמודה  🙂

    טל ח': גיא מורה שפיץ, ההסברים שלו ברורים ועונים בדיוק על השאלה. מאוד קשוב, אכפתי, עונה תמיד תמיד לשאלות (אפילו בווטסאפ). מתעניין בנו, גם אם לא באים בשאלות. עם יד על הדופק כל הזמן, עם כולנו. בספרים הכול כתוב מסודר, ההסברים ברורים, הכול נהדר.
    גם מאוד מתחברת לחזון… כבר עשיתי בעבר פסיכומטרי, וגם הפעם בדקתי כמה אופציות, ומשך אותי לשמוע על מקום כזה שאכפת לו באמת מהתלמידים, ולא נשאב למסחריות בתחום

    אדי מ': מאיה – מורה מאד מקצועית ותמיד מוכנה לעזור ולהסביר, אחת המורות אם לא ה

    בן מ': רמה מאוד גבוהה. אני חייב לציין שהמקצועיות של סטודנט לטעמי נובעת בעיקר מאופיו של המנחה. התברכתי במנחה נפלא, שנון, מצחיק, כריזמטי, גם אחד שיודע להעביר את החומר כמו שצריך. זה אחד הדברים שעשו את הקורס לקורס מעולה ואיכותי. שלל ברכות  :)

    אבינועם א': מתחילת הקורס אני מרגיש שאני מקבל לווי אישי, הן בגלל הכיתה הקטנה והן בגלל האכפתיות שמראה גיא המורה.

    קרן ה.: מאוד מרוצה מהיחס האכפתי של תומר סגל בפן האישי והלימודי והדרבון שלו להצלחה בבחינה. ישר כוח גדול !!!

    חן נ': המדריך מדהים! ומתעניין ושואל מי שלא מבין ואפילו מוכן להישאר אחרי השיעור על חשבון זמנו האישי. רואים שבאמת איכפת לו מהתלמידים והוא לא סתם רוצה לסיים את יום העבודה וללכת הביתה, פשוט מקסים.

    שני צ': הספר מאורגן בצורה מעולה ולוגית.. קל לעבור על הספר לאחר השיעור ולהבין לגמרי מה נלמד בדיוק ובמה להתמקד. אין הרגשה של התפזרות בין הנושאים. ליאור פשוט מדהים! באמת יש הרגשה של אכפתיות ומחויבות! ממש נותן את ה”דחיפות” של ליאור לקראת הציון שאני זקוקה לו. עידודים ונזיפות כשנדרש. כמו שצריך!

    נועה ר': מרוצה מאוד מהקורס. השיעורים בכיתה מועברים בצורה מעולה! שיטות טובות, פשוטות ונוחות, כיסוי של כל החומר. יש מספיק תרגול, ברמה גבוהה, הסברים טובים.
    הסימולציות הרבות שמשולבות כבר מההתחלה גם תורמות להכנה מיטבית
    .

    יפעת א': זה המקום להגיד שליאור הוא מורה מעולה, יש לו סבלנות אין קץ ובאמת הרגשתי שאכפת לו מהציון שלי לפחות כמו שלי אכפת. חוץ מזה שהוא ממש מבריק וחוש ההומור שלו עזר לי להתרכז, ובכלל נדהמתי מכישורי ההדרכה שלו.
    כן ירבו כמותו
    ! 

    חיים מ': ליאור מורה מדהים! מהיום הראשון בקורס הוא מתחבר אליך ופשוט יודע הכול. כל הזמן מעודכן מה קורה איתך והיכן אתה עומד. כל הזמן נותן טיפים, עצות והכוונות. סבלני וזמין תמיד, פשוט ת-מ-י-ד.

    שמרי נ': תכלס- הכי חשוב זה המורה וגיא אמבר הוא באמת מעולה ואכפתי.

    שני מ': אני מרגישה לאורך הקורס ובעיקר בסופו שיותם מעביר חומר שהוא אוהב ומכיר בצורה נפלאה ומעמיקה. בנוסף, כל ההתייחסות לאופן פתרון המבחן מבחינה אסטרטגית ולימודית העשירה אותי מאוד וגרמה לי לדעת יותר מה טוב ויעיל עבורי.

    מור ב': לדעתי יותם הפך את הקורס לאחד הקורסים היותר מעניינים ומועילים לתלמיד במסגרת הלימודים לפסיכומטרי. יותם עזר בצורה מעבר מהמצופה לתלמידים גם במישור של הלימודים וגם במישור של ניהול הזמן נכון, הוא מורה לחיים מעבר לזה שהוא מורה לפסיכומטרי.

    סגירה
    פתחו צ'אט
    צרו קשר
    רוצים לשמוע פרטים נוספים?
    דילוג לתוכן