072-372-6571

טופס יצירת קשר

    072-372-6571

    קורס הכנה לבחינת אמי"ר

    הדרך הפשוטה לקבל פטור מאנגלית – הצלחה בבחינה תפטור אותך מחובת השתתפות בקורסי האנגלית.

    אפשרות ראשונה: קורס אמיר מקיף

    30 שעות אקדמיות.

    אורך הקורס – 3.5 שבועות (שני מפגשים בשבוע).

    בקורס נלמד: מהו מבחן האמי"ר, מבוא להעשרת אוצר מילים באנגלית, עבודה נכונה עם קטעי קריאה באנגלית, סוגי השאלות (Sentence Completion, Restatements, Reading Comprehension) בדגש על דרכי פתרון יעילות להתמודדות אופטימלית עם הבחינה, וכמובן המון סימולציות המדמות את הבחינה האמיתית.

    אפשרות שנייה: קורס אמיר מזורז

    10 שעות אקדמיות.

    אורך הקורס – שבועיים (מפגש אחד בשבוע).

    בקורס נלמד: מהו מבחן האמי"ר, מבוא להעשרת אוצר מילים באנגלית, עבודה נכונה עם קטעי קריאה באנגלית, סוגי השאלות (Sentence Completion, Restatements, Reading Comprehension) בדגש על דרכי פתרון יעילות להתמודדות אופטימלית עם הבחינה, וכמובן המון סימולציות המדמות את הבחינה האמיתית.

    הצלחה במבחן אמיר הוא אמנם לא תנאי הכרחי, אבל יעזור בקבלה ליחידה 8200 (לצפייה בתנאי הקבלה ליחידה 8200 לחצו כאן). המטרה המוגדרת של היחידה היא להשיג עליונות מודיעינית במרחב הסייבר לתכליות מגוונות. בכדי להגשים מטרה זו אנשי היחידה מפתחים ומפעילים אמצעי איסוף, ניתוח, עיבוד והפצה של מידע מודיעיני לשותפים מבצעיים בתוך ומחוץ לצה"ל. המתגייסים ל-8200 נבחרים בקפידה ועליהם לעבור מיונים רבים לפני שהם מתחילים את ההכשרה העשירה במגוון רחב שלמקצועות מודיעיניים וטכנולוגיים.

    סגירה
    פתחו צ'אט
    צרו קשר
    רוצים לשמוע פרטים נוספים?
    דילוג לתוכן