072-372-6571

טופס יצירת קשר

    072-372-6571

    סטודנט למען הקהילה

    קורסים לעיוורים ולקויי ראייה בשיתוף עמותת על"ה

    סטודנט מקיימת קורסי פסיכומטרי ייחודיים לצעירים וצעירות כבדי ראייה. 

    הקורסים מתקיימים בירושלים, בתל-אביב ובדיגיטל הן בשפה העברית והן בשפה הערבית. 

    צעירים וצעירות אלו נתקלים בקשיים גדולים מאוד עקב המגבלה הפיזית עליה הם צריכים להתגבר. במהלך הקורס אנו מנגישים את החומר באופן מלא, בין השאר באמצעות אמצעים טכנולוגיים, הקלטה של חומרי הלמידה, מחשבים מגדילים, לוח חכם, סימולציות ייחודיות ומותאומת לתלמיד/ה ולבחינה ועוד. כמו בכל הקורסים של סטודנט, גם את הקורסים האלו מלמדים המורים המנוסים והמצויינים בשוק הפסיכומטרי.

    ליווי של המכון לקידום החרש

    צעירים וצעירות חרשים צריכים להתמודד עם פערים לימודיים גדולים. עברית היא שפה שנייה עבורם ואנגלית היא שפה שלישית. מבנה וצורת הבחינה הפסיכומטרית אינם מותאמים לקשיים של אוכלוסייה זו. סטודנט ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב מלווים את המכון לקידום החרש במאבקו להתאמת הבחינה הפסיכומטרית לצרכים של כבדי השמיעה והחרשים. כמו כן, סטודנט פועלת ביחד עם המכון לקידום החרש לבניית קורס פסיכומטרי מותאם לכבדי שמיעה וחרשים.

    קורסים בשיתוף המדור למעורבות חברתית באוניברסיטת תל-אביב

    סטודנט מקיימת קורסי פסיכומטרי בשיתוף עם המדור למעורבות חברתית באוניברסיטת תל-אביב. הקורסים מתקיימים במתכונת מיוחדת ומותאמת לצרכים של התלמידים, וזאת כחלק ממערך נרחב יותר שמטרתו להנגיש את ההשכלה הגבוהה גם לכאלו שלא יגיעו אליה ללא סיוע.
    כמו בכל הקורסים של סטודנט, גם את הקורסים האלו מלמדים המורים המנוסים והמצויינים בשוק הפסיכומטרי.

    קורס בשיתוף סטארט-אפ, מרכז הכוונה והעצמה לצעירים של עיריית באר-שבע

    סטודנט קיימה קורס פסיכומטרי בשיתוף מרכז סטארט-אפ, לצעירים באיזור באר שבע. הקורס נערך במתכונת מיוחדת ומותאמת לצרכים של הצעירים והצעירות, וזאת כחלק ממערך נרחב יותר שמטרתו להנגיש את ההשכלה הגבוהה גם לכאלו שלא יגיעו אליה ללא סיוע.
    כמו בכל הקורסים של סטודנט, גם את הקורס הזה לימדה מורה מהמנוסות והמצויינות בשוק הפסיכומטרי.

    בעל תואר בתחום מבוקש חיוני להצלחה. שקלתם לימודים אונליין? קורסים שיכולים לעזור לשפר את הכישורים שלכם במקצוע שבחרת זמינים באינטרנט. חשוב לבצע מחקר לפני ההרשמה על מנת לבחור קורס מקוון. יש הרבה קורסים מקוונים להשכלה כללית בחוץ, אז זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם הכי מתאים לכם. עליכם להתחיל בהערכת סוג התואר הרצוי. מספר תכנות מקוונות מוסמכות להשכלה גבוהה זמינות, מה שמועיל למי שרוצה להרוויח תואר מהנוחות של ביתם

    סגירה
    פתחו צ'אט
    צרו קשר
    רוצים לשמוע פרטים נוספים?
    דילוג לתוכן